Den granna granen & de kristyriga pepparkaksmuffinsarna!



Ja såhär ser alltså årets gran ut. Vilket flyt vi hade. Efter att ha sett urusla granar på Bauhaus åkte vi till ett annat stället. Går ut ur bilen & gick faktiskt bara rakt på den. Så nu står den i vårat vardagsrum & glimmar, blinkar & doftar så gott. =) Mmmm! Tänkte slå in lite paket ikväll efter att alla barnen åkt hem. Det höjer julstämningen ytterligare. =) Men vet ju inte hur mycket man orkar efter maratondagen imorgon. *L*



Jag & barnen har ju bakat pepparkaksmuffins idag också. Såhär fina blev dom. =) Det blev riktigt många från första början, men eftersom dom blev sååå goda "försvann" många från kakfatet. Tur att jag hann ta kort på de som blev kvar. Visst blev de fina? Nästa gång läggar jag nog kristyr på hela muffinsen & häller över silverkulor. Det blir nog toppenfint det.

Denna dagen har varit så lång & vi har gjort så otroligt mycket. Nu ska jag bara avsluta med att slänga in en maskin med tvätt & sen ska jag nog bara ta det lugnt, tända adventljusstaken & lukta på min gran. Haha!

P&K!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Gud va duktig du är.... kan jag få lite energi av dig? HIHI ha en riktigt härlig Jul...



VAd gör ni på nyår? har ni inget för er så hör av er...

2008-12-22 @ 12:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0