God Jul Vänner! =)

Det är mörkt ute, några ljus är tända här & var i huset & Familjen Ljung sitter & myser framför tv´n.
Det är julafton! =) Det är så skönt att bara sitta ner, ta det lugnt, njuta av stunden & snart få sätta i sig en skål med risgrynsgröt. Mumma!
Efter frullen bär det nog åter till soffan fär en stund avkoppling. Runt elva ska jag börja göra mej iordning med allt vad det innebär för att sen sätta mej med resten av familjen för lite dopp i grytan. Inte för att det är nåt jag äter men man får ju sällskapa. ;-) Nää, jag spar mej till julbordet som vi ska äta hos min bror. Det ska bli så gott! =) Sen blir det att bara päsa, se på Kalle & invänta Tomten. =) Det ska bli mysigt att vara nere hos brorsan & fira jul. Vem vet - nästa år firar vi kanske hos oss?
Detta är dagen jag väntat på & nu är den här. Jag känner bara ett skönt lugn & är inte det minsta uppstressad. Precis som det ska vara.
Så nu vill jag bara säga....


GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0