Planlöst!

Söndag & andra advent. Planerna är inte många idag & det är så skönt. Vicke kommer förhoppningsvis hit idag så jag funderar på om man ska bka lite med barnen då. Men som sagt, allt ligger uppe för alla planer. =) Det jag med säkerhet vet är att vi måste tvätta, men det sköter sig ju av sig självt.

Igår va jag & Ida på LIseberg tillsammans med mina föräldrar & syrran. Det va riktigt mysigt men kanske lite för mycket folk. Synd... Hon fick iaf åkt en del attraktioner, trors långa köer. Jaja, man får väl ta sånt när alla andra också prompt ska vara på Liseberg samtidigt som oss. ;-) Jag fick även gjort det viktigaste - köpt fudge. *hehe*

Imorgon är vi lediga, Matte ska äntligen få operera bort sitt brock i navlen. Eftersom han ska sövas vill inte läkarna att han ska köra hem själv så därför följer jag också med. Jag & Ida passar på att titta i affärer & ta en mysig fika. Det är skönt att få en förlängd helg & bara mysa med Ida. Tur för mej att hon gillar att titta i affärer. =)

Nä nu är det dax för frulle, en lång & skön sån. =)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Gick det bra med matte idag? Hitta ni något kul i affärerna? Kram på er!

2008-12-08 @ 19:45:09
Postat av: Anneli

Hm jag skrev ju...sen var det väck hm????? hur gick det för matte idag? hittade du nått kul i affärerna?

2008-12-08 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0