Nya muskler, sprit & en tjejfest!

Har varit redig & tränat två dagar i rad denna vecka (efter en urusel föregående vecka då inget blev gjort) & har till min glädje & förtvivlan upptäckt nya muskler. Glädje att jag har dom, förtvivlan att de gör å förbaskat ont. Men ska man börja använda nåt som legat i dvala alldeles för länge, är väl det priset man får betala. Om sanningen ska fram är jag mest glad över att ha träningsvärk, vill ju bara gnälla en liten smula. ;-)

Idag har jag & tjejerna varit & inhandlat förnödenheterna inför lördagens tjejfest. Dricka, lite nya kläder & smink. En tjejfest som ska gå i drinkens tecken då cider, öl & vin är bannlyst. Det ska bli så kul & vi har verkligen sett fram emot festen sen.... ja september tror jag att några tjejer började att räkna ner. ;-)
Detta blir såklart ett ämne att återkomma till under söndagen. Jag vet iaf att jag ska ha en "skämma-bort-mej-eftermiddag" på lördagen då min lilla familj åker till Liseberg med svärisarna. Så ett långt bad är nåt jag kan räkna med. Gött!! =)


"Dricka måste man göra" (Linn menade dock inte vatten.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0