Ljungan på hal is??

Det är ju så roligt att läsa andras bloggar, alla andras liv verkar så intressanta & roliga. Så vad kan då jag tillföra bloggvärlden som får er andra att tycka att jag har det där roliga & intressanta livet? Det är väl det jag ska komma på här...? Vet bara inte hur en småbarnsmorsa kan göra det. Men men, har jag inte testat så vet jag inte.
Så vi gör ett försök, detta kan ju ge något. =)

Helgens viktigaste uppdrag blir att köpa ett par träningsskor, nu ska jag få tummen ur röven, ändan ur vagnen & börja träna. Har väl aldrig mått så dåligt i min kropp som jag gör nu. Men att gnälla sig till en snygg magen tror jag inte funkar.
Har en fin bild i mitt huvud att allt ska bli så lätt men mitt onda jag sitter & skrattar. HA, jag vet att jag ska få kämpa för detta & nu om någon gång är jag så peppad att göra det. Så sparka mej i arslet & få mej iväg. Tänker inte lägga ut några bilder än, men sen kanske... =)

Det ska bli så skönt med helg. Att bara få skrota hemma, fixa med sånt man vill & kanske ordna lite i trädgården. Vill inte ha ett skrotupplag på altanen hela vintern & till våren vill jag ju bygga en ny altan & då ska skräpet vara väck. Lätt som en plätt. =)

Så, detta får bli mitt första inlägg, kanske inget man trillade av stolen av men jag blir nog snart varm i kläderna.

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0