Vilodag trots onsdag

Har min vilodag idag. Hade det inte varit för att vi skulle få vårat hus värderat idag hade jag kanske tagit mej en tur idag med. Eller kanske - jag hade gjort det. Igår var jag på ett danspass & jag blev så besviken. Det var såå tråkigt. Tänker inte bortförklara mej på något vis, men det är inte så lätt att hänga med när man hoppar in efter några gånger.
Men... nu vet jag det & kan bara fortsätta att leta efter ett annat pass som är bättre för mej.
Imorgon är det Core som gäller, bra för mage & rygg. Kommer förmodligen hata tränaren för att det är så jobbigt men jag måste ha någon att få ut ilskan på. Eller...?

Värdering gick iaf bra, vi fick ett värde som vi är mycket nöjda med. Ännu mer nöjd kommer våran pesonliga bankbrud att vara. Kan höra henne redan nu hur hon lägger om lån & donar & fixar. Såå kul!! =)
Nu ska jag kika lite extra på bilsajten & inredningssajterna. Å va roligt!! =)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0