En date med Martin...

Helgens viktigaste uppdrag slutfört - träningsskorna är inhandlade. Det betyder mao att nu finns det ingen återvändo - Ljungan skall ta sig i kragen & börja träna. Det låter ju faktiskt som om jag tycker det är pest & pina, men så är det verkligen inte. Det ska bli rikitgt skönt att börja röra på sig.

Tjusiga va?! =)


Några andra som ska röra på sig är några av mina kära vänner, dom har en date med Martin Stenmarck i Göteborg ikväll. Skulle så gärna följt med men min tur är snart här, jag ska se showen i Uppsala om två veckor tillsammans med svärmor & svägerskan. Nu är vi inne på tredje året & vi har lika roligt varje gång. Början såklart dagen med den obligatoriska shoppingrundan på stan. Vad annars??
Så brudar - håll er nu i kragen & låt mej slippa skämmas för er.

Själv blir det en stilla kväll med familjen. Vi ska väl se om Stjärnor på is är något att ha. Eller ska man döma ut det med en gång? Tycker det verkar vara lite väl våghalsigt att snurra runt & göra dödshopp på skridskor, men va sjutton vet jag? Det blir säkert jättebra...


Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0