Sköna söndag!

Så var det då söndag igen. Ska ha en myssöndag men tänkte även försöka få med min kära man på att rensa lite i förrådet. Vill ju veta var alla julsakerna är tills nästa helg. =) Men han tittar mest bara konstigt på mej som om jag vore från en annan planet. Jaja, annars får jag väl göra det själv. :-)

Gårdagens fest va kul men det måste varit nåt fel på maten. Mådde liksom inte så bra i morse, men tack o lov har det gått över nu. Kan väl tillägga att nån framtida bartender är jag inte . Jag dricker hellre drinkarna än gör dom. =) Men jag tror att vi skötte oss bra & ingen gjorde bort sig så vitt jag vet.

Nä, nu är det dax att ta förrådet vid hornen, det är säket gjort på nån timma. Det ska ju egentligen mest bara städas där & det är snart gjort.

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0