Dagen jag längtat efter... =)

Åh så äntligen är dagen här - fredag & jag har dryga veckan att vara ledig. ATT jag har längtat efter denna dag. Jobbet har varit stessigt idag men å andra sidan gick dagen superfort. =) Så jag mötte upp min familj på stan efter jobbet & färden gick till Torp för inköp av mysmat  för ikväll samt det viktigaste - en gran! Så den har vi klätt ikväll till tonerna av diverse julmusik. Hur mysigt är inte det då? =) Så nu står den i vardagsrummet i all sin  prakt & doftar bara såå ljuvligt. En faktor som gör att julfeelingen stärks ytterligare. Mmmm, lovely! =)
Så nu är det mys för resten av kvällen & planering för helgen.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll! =)

Kommentarer
Postat av: Paula

Åhh va mys!!!! E väldigt avis.. Jag har lämnat knattarna en stund så jag kan få städa ifred. O sen ska jag julpynta. Utan Sonny.. :-(

O gran får jag inte plats med i år. Fick knappt plats förra året o nu e det 2 spjälsängar som e med o slåss om platsen. skratt

Så jag e jätteavis på er! Love ya, PÖSS!!

2008-12-20 @ 14:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0