Mysdagen!

Så var då julafton men för det betyder det inte att julen är över. =) Idag är det juldagen, till för barnen att leka med alla sin nya leksaker & det vuxna att få mysa, slöa & äta gott. Själv sitter jag såklart uppkrupen i soffan & ska snart ta fram lite frukost till mej & Ida.
Gårdagen bjöd på god mat & dryck, ja det va verkligen hur mysigt som helst hos Robert. Jag blir ju väldigt sugen på att ha julafton hemma hos oss nästa år. Men det är ett år kvar till dess, mycket hinner hända. Barnen fick sina klappar & jag tror nog att dom blev väldigt glada. =) Ja, vi vuxna blev såklart glada vi med.
Idag är det lutfisk hemma hos min mamma & pappa som gäller. Det ska bli så gott, synd bara att man blir så mätt med en gång. Men jag får väl sitta länge. =)

Bilder från hela helgen kommer upp senare men nu ska jag göra frulle.

Ha en bra juldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0