Nu närmar det sig! =)

Fjärde advent & julafton närmar sig med stormsteg. Det är så skönt att jag är ledig dagarna innan så vi kan förbereda det som måste göras. Imorgon ska vi köpa de sista julklapparna & det är snart gjort eftersom vi vet vad som ska köpas. Sen ska vi hadla mat också så jag lär stiga upp tidigt imorrn. =) Men lustigt nog gör det mej inget, det är bara kul.
Mattes föräldrar kommer hit också så dom ska vi hämta i Göteborg. Hmm, då kan man ta en sväng in på IKEA: Tjohoo!!

Ida kommer Idas kusiner hit också & jag funderar på om man kanske ska baka lite med dom? Dom brukar tycka att sånt är kul plus att det är kul att skicka med dom lite av baket också. Man måste tömma ut mesta möjliga ur julkänslan. Den är bara här en gång om året & på alldeles för kort tid.

Annars blir det som sagt till att vara hemma idag, plocka lite av det som blivit stökigt, tvätta någon maskin med tvätt & sen mast bara vara. Kanske en promenad? Den som lever...
Måste hitta kabeln till kamseran också så jag kan lägga in en bild på vår fina gran. Den doftar otroligt gott & dricker mer vatten än vad mina kära vänner dricker sprit en utekväll. ;-)

P&K!


Kommentarer
Postat av: Paula

Mina kära vänner?? Ha ha ha ha, du då?



Jag tycker det e så mysigt o läsa om din jul, jag får mer julkänsla då, hi hi hi.. Jag ska julpynta imorgon ;-)

2008-12-21 @ 14:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0