Det är nära nu... =)

En dag kvar & i många hem kan det råda fullständigt kaos. Inte på "Herrgården på Fasseröd". Här ligger ett lugn & en förväntan inför morgondagen. Idas syrra Victoria är här idag så vi har haft en liten julafton med julgodis & julklappar. Tjejerna vart tokiga i sina julklappar så jag kan gott säga att det blev lyckat. =) Extra kul att deras farmor & farfar är här från Uppsala också, så dom får rå om barnbarnen lite.
Ikväll blir det uppesittarkväll med god mat, godis & bingolotto. Det är enda dagen på hela året som vi spelar bingolotto & fråga mej inte varför. =)

Jag passar på att lägga upp lite bilder från dagen med bla. julklappsutdelingen & resultatet av julgodiset.

Ha en skön dan före dan...



Ett litet arr. som jag "slängde ihop" idag. =)



Julgodiset som tjejrna gjorde. Gott kan jag lova. =)



Å så här glad blir Ida för julklapparna. Lovely!


Två mycket nöjda tjejer som fick klappar dan före dan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0