Dansa min docka!

Idag var det dax för Idas dansuppvisning med Funky kidz. Kan lova att salen var proppfulla av föräldrar, syskon, far- & morföräldrar samt vänner. Det va så kul att se & särskilt de mindre där Ida var med. Dom är ju inte med på samma sätt som de större barnen. =)
Min dotter passar såklart på att få lite egen tid i strålkastarljuset & gör ett solonummer när de andra barnen följer ledaren längre in på scenen. Hon fick många goa skratt.
Som belöning fick barnen såklart många applåder, men Idas största belöning var att storasyrran var med & tittade på. Vicke är Idas stora idol, det kan jag lova.
Nu har dom tillsammans med pappa, farmor & farfar åkt till Liseberg. Det blir nog en toppenavslutning på en helt underbar dag.

Min avslutning på dagen blir en efterlängtad tjejfest hemma hos Biffen Linda ;-) Det ska bli så jäkla roligt. Just det, jag får inte glömma guitarr hero.
Mer om min kväll kommer kanske imorrn. ;-)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0