Hälften gjort!

Så var äntligen onsdagen gjord & det är så skönt att bara ha två dagar kvar till den härliga helgen är här igen. =) Den ojämna fördelningen är uppenbar - jobba fem dagar & vara ledig i två. ;-) Skämt å sido, jag är  absolut ingen människa som är rädd för att jobba, men ibland skulle jag gärna ta en extra ledig dag.

Var iaf & hämtade Ida hos en kompis förrut. Jag kan nästan inte förstå hur bra vi har det nu sen vi flyttade till radhuset.
Vi har en liten gräsmatta plus att Ida har fått hur mycket komisar som helst. Kan det bli bättre?? =) Tänk att få slippa ljudet av trötta fötter eller fulla grannar i trappuppgången! Aaahh!

Snart är det ju även dax för att julpynta- Japp, jag är en sån som tar fram tomtarna till första advetn & har allt pynt som finns framme från det att det är "lagligt" att julpynta tills det står mej upp i halsen. Det brukar inträffa mellan nyår & trettondagsafton. =) Men allvarligt - julen är lätt den bästa helgen på hela året & jag njuter hela tiden. Tänk bara på julafton - att få mysa med familjen, träffa nära & kära, se barnen öppna julklappar & äta god mat. Julen för mej är mysfaktor på HÖG nivå. Så ni kan själva förstå att jag längtar. =)

Sån är jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0