Sorg, men mest lycka! =)

Goa Paula var & hälsade på på jobbet idag med sina små söta bebbar. Hur kan dom vara så små?? Kommer knappt ihåg att Ida varit sådär liten. Som ensamstående nybliven tvillingmamma kan jag inte annat än beundra henne. Hennes positivitet är den samma som innan hon fick de söta två, precis som om livet går på precis som vanligt. Men å andra sidan - saker & ting blir sällan bättre för att man gnäller.
Så idag har jag ängnat en stor del av att gosa med bebbarna - stackars mej. ;-) 
Jag blir ju inte mindre sugen på att skaffa ett till barn när jag får träffa dessa två, men tyvärr blir livet inte alltid som man tänkte sig. Många beställningar kan man göra, men att beställa barn när det passar funkar inte för oss. :-( Blir bara så arg när det finns människor som tycker att det är väl bara att skaffa barn. Det om nåt gör mej ledsen. Men jag orkar inte bråka. Det är iaf min sorg.
Men jag ska verkligen inte gnälla, vi har en fantastisk tjej, radhus & båda har jobb. Det finns så många fler som har det så mycket värre. Är det meningen att jag bara ska få ett barn, så får det vara så.

Nu ska jag iaf snart iväg & träna. Där har jag ju nåt som jag kan göra nåt åt, det tar bara lite tid. Kanske att jag kan vara snygg till nästa sommar? =)

 Tomten vet vad jag önskar mej i julklapp! =)

Kommentarer
Postat av: Paula

Åhh gullunge.. =)



Men jag visste inte att det va svårt för er att skaffa barn.. :-( F´låt om jag har kläckt nåt sånt...

2008-11-20 @ 22:40:16
URL: http://josefineskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0